סדנת "מרחב נושם"

דף הבית » סוגי פעילויות » סדנת "מרחב נושם"

סדנה בה מתכנסים המשתתפים.ות פעם בשבוע לחוויה קבוצתית משותפת, ומקבלים כלים לריפוי עצמי ותמיכה. הסדנה כוללת 8 מפגשים, בהם מקבלים המשתתפים.ות כלים לריפוי עצמי ומיומנויות גוף-נפש.

הסדנאות נערכות על פי מודל קבוצתי אינטגרטיבי בשיטת גוף-נפש, המבוסס על חיזוק החוסן הנפשי, הקניית דרכי התמודדות, והעבודה הטיפולית הקבוצתית, כמקדמי החלמה, תפקוד ותחושת רווחה. השיטה מוכחת ומתוקפת מחקרית, לטיפול בתסמיני טראומה, חרדה והתמודדות עם משברי חיים. המודל דוגל בגישה של חיזוק חוסן נפשי ברמה האינדיבידואלית והקהילתית ויצירת קהילות חלופיות.

ניתן להתאים את הסדנה לצרכי הארגון המזמין.

משתתפים.ות ממליצים:

"המנחה שלי, איריס, היא מקצועית, נעימה, "מענש" ונהדרת. את כל מה שאיריס עשתה עם הקבוצה. הייתי מאריכה את זמן הפגישה. פגישות ארוכות יותר. איריס נהדרת והלוואי שיהיו עוד פגישות…"

"אמרתי למנהלת המתנס שאת מדהימה מקסימה מיוחדת מקצועית והמפגשים איתך ממש מצילים נפשות שנשמח להמשך התהליך בה מאמינה שנזכה לעוד מפגשים ביחד רק ביחד מנצחים זאת לא רק סיסמה זה נותן כח להתמודדות עם מציאות מורכבת ומאתגרת כאחד🙏💜🙏"

"מתגעגעת למפגשים של יום חמישי ביחד השיח מלב אל לב פותח את שערי הלב ויוצר חיבור אמיתי והדרך המיוחדת שהעברת את המפגשים השאירו זיכרון טוב ומיטיב תודה מקווה בה שיהיו עוד מפגשים כאילו שיוצרים חיבורים מיוחדים ומהדהדים את המשמעות של אחדות כי רק ביחד מנצחים הכל מכל כל ❤❤❤"

"מרגישים את האהבה שלך במפגשים בכל מבט. אני עושה עם הילדים את הטכניקות וכולנו נרגעים יחד. היה לי השבוע מקרה מלחיץ במיוחד ובזכות הטכניקות שלך לא איבדתי עשתונות"

"תודה גדולה על הסדנה ביום חמישי. הרגשתי שהיא הטעינה אותי במלא כוחות ואהבה. כאשת מילואים מעל 330 יום כל דקה איתך היתה כמו אוויר לנשימה. אשמח לפגוש אותך שוב, ולקבל מהאהבה שיש בתוכך."

הצצה לפעילויות

דילוג לתוכן